NİTA SERVİS YÖNETİM SİSTEMİ

Nita Servis Yönetim Sistemi, müşteri bazlı makine ve cihaz takibinden stok yönetimine, servis formlarının düzenlenmesine ve teklif süreçlerinin takibine kadar kapsamlı çözümler sunar. İş süreçlerinizi daha etkin bir şekilde yönetmenizi sağlayarak hem müşteri memnuniyetini artırır hem de operasyonel verimliliği en üst seviyeye çıkarır.

Genel Özellikler :

  • Müşteri Kart Takibi: Her müşteri ve yetkiliye özel kartlar oluşturarak müşteri verilerini detaylı bir şekilde izleyebilirsiniz.
  •  Makina ve Cihaz Takibi: Müşterilerinize ait makineleri ve cihazları detaylı bir şekilde takip edebilir, servis ve yedek parça işlemlerini yönetebilirsiniz.
  • Servis ve Yedek Parça Takibi: Makineler için yapılan tüm servis işlemlerini ve kullanılan yedek parçaların takibini kolaylıkla yapabilirsiniz.
  •   El Terminali ve Barkod Desteği: Barkod ve el terminali desteğiyle stok sayım işlemlerinizi hızlandırabilir ve doğruluğunu artırabilirsiniz.
  •  Satış Teklifi Düzenleme: Müşterilere özel satış teklifleri hazırlayabilir, tekliflerin takibini yaparak onay süreçlerini hızlandırabilirsiniz.
  •  Teknisyen Bazlı Servis Takibi: Teknisyenlerinizin servis performansını ve işlemlerini takip edebilir, operasyonları optimize edebilirsiniz.
  • LİNK Güneş ERP Entegrasyonu: Link ERP ile tam entegre çalışarak, stok durumu ve raporları anlık olarak izleme imkânı sunar.
  • Raporlama ve PDF Çıktıları
    Girilen verilerden özel raporlar oluşturarak pdf formatında çıktılar alabilirsiniz. Nİta Servis Yönetim Sistemi ile müşteri ve makine bazlı servis süreçlerini kolayca yönetebilir, stoklarınızı kontrol altında tutarak iş süreçlerinizi optimize edebilirsiniz.